16 Kasım 2014 Pazar

XmodeGames İle Clash Of Clans Hilesi

Arkadaşlar Clash Of Clans hilesi sonunda bulundu. Yapmanız gerekenleri açıklayacağım şimdi

1 - Telefonu root etmelisiniz 
Nasıl yapılır?
-Öncelikle framaroot programını bu adresten indiriyoruz : 
http://link.tl/jxpy
ya da
http://www.turbobit.net/wvvmrxnymzf1.html
-Sonra programımızı telefona kuruyoruz.
- Install Superuser ' i seçiyoruz.

-Boromir tuşuna basıyoruz.
-Telefonu kapatıp açıyoruz.
Root işlemi tamam.
2- Xmodegames uygulamasını yüklüyoruz : 
http://link.tl/jxpB
ya da
3- Hile ne işe yarar?
-Rakip arama : 
Altına iksire yada kara iksire göre rakip arayıp bulabilir.
-Sandbox attack : 
Arkadaşlarınıza eğlence için saldırabilirsiniz. (Para gelmez)
4-Nasıl kullanılır?
Xmodegames de modu yükledikten sonra launch tuşuna basıp oyuna giriyoruz. X kısmı çıkıcak yanda. Onu açın.  
Gold more than : (Buraya kaç bin üstü adam arayacağımızı yazıyoruz ben 150.000 yazdım mesela)
Elixir more than : (Bu da kaç iksirli adam arayacağımız)
Dark Elixir more than : (Bu da karaiksire göre arama 1000 yaptım ben)
Meet All the conditions : Asla işaretlemeyin.
Search Swicth : (On yaptığınız zaman rakip aramaya başlar kendi kendine bulduğu zaman durur.)
Keep active : Henüz çalışmayan bir özellik.
Sandbox attack : Ziyaret et dediğiniz zaman saldırabilirsiniz. Kazandığınız para size geçmez.
Search Prompt : Rakip geldiği zaman haber verir.
Arkadaşlar 4 aydır kullanıyorum ban yemedim. Güle güle kullanın. Not : Verdiğim linkler dışında bir yerden indirirseniz ban yeme riskiniz artar.

1 yorum:

  1. Yapamadığınız bir yer olursa yazın buradan yardım edeyim.

    YanıtlaSil